השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

אבטחה וליווי אישים

לא מעט אנשים מאיישים תפקידים חשובים שעלולים לחשוף אותם למצבים מורכבים. למשל, להיות שר בממשלת ישראל, או ראש הממשלה, זה תפקיד שעלול להגיע עם הרבה אתגרים וגם סיכונים של ממש. לכן ברור מדוע במצבים כאלה צריך להזמין גם שירותי אבטחת אישים. זה נשמע לכם מוכר? יש מישהו שאתם צריכים לדאוג לאבטחה שלו 24/7? או מישהו שבתקופה מסוימת צריך לשמור עליו היטב? אם כך, כדאי שתדעו שהיום שירותי אבטחת אישית זמינים עבורכם בכל עת. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל זה הוא לפנות אל חברת אבטחה מובילה ומקצועית, ואין ספק שחברת האבטחה M24 היא הבחירה הנכונה.

מה חשוב לברר כשרוצים להזמין שירותי אבטחת אישים?

האמת היא, שיש הרבה דברים שכדאי לכם לברר כשאתם רוצים להזמין שירותי אבטחה. ראשית, בניגוד למה שאנשים חושבים, יש היום לא מעט חברות שמציעות שירות כזה בארץ, כך שהאפשרויות מגוונות. שנית, רצוי מאוד לבדוק שאתם פונים אל חברה שמביאה איתה:

 

  • כמה שיותר ניסיון
  • הרבה לקוחות אחרים מרוצים שיכולים להמליץ על שירותיה
  • זמינות 24/7

 

בסופו של דבר, שירות שקשור לאבטחה צריך להיות מקצועי ביותר. אם המאבטח לא יידע להגיב כמו שצריך ברגע האמת, הוא לא באמת יגן על אותו אדם שעליו צריך לשמור. לכן חשוב מאוד להקפיד לפנות אל חברה שעובדיה באמת יודעים את העבודה.

המקצועיות והזמינות של חברת M24

מתוך הרבה חברות שיכולות להציע לכם שירותי אבטחה, אין ספק שחברת M24 יכולה להוות כתובת טובה. ראשית, זו חברה שמחזיקה בכל הרישיונות הנדרשים כדי לבצע את עבודתה בצורה חוקית. שנית, כל עובדי החברה הינם אנשי מקצוע מנוסים ביותר. הם עברו את כל ההכשרות הנדרשות ואתם תראו, כבר מהרגע הראשון, שכאן יש לכם על מי לסמוך. חברה זו יכולה להציע לכם לא רק שירותי אבטחה, אלא גם הרבה מעבר לכך. למשל, תוכלו לקבל כאן שירותי אבטחת בית בעת אירוע, שירותי אבטחת אירועים, אבטחת בנייני מגורים וכדומה. החברה, שזמינה עבורכם במספר: 08-9470000, תעניק לכם שירות בכל שעות היממה ובכל ימות השנה, אז למה אתם מחכים?

שתפו את הפוסט עם חברים





    עוד בנושא

    שאלות נפוצות

    מהן ההכשרות שעוברים המאבטחים?

    המאבטחים שלנו יוצאי יחידות קרביות לכל הפחות, ובמקרים מורכבים יותר גם יוצאי קורס לוט"ר ויוצאי יחידת אבטחת האישים של השב"כ. בנוסף לכל אנו מקפידים כי הצוות שלנו יעבור מדי שנה מספר השתלמויות וקורסי ריענון בסטנדרט הגבוה ביותר ובהתאם לנהלים המוקפדים אותם קובע החוק במדינת ישראל.

    אילו שרותים אתם נותנים?

    אנו מעניקים מגוון רחב של שירותי אבטחה – מאבטחת מקומות כמו בתי ספר, גנים, אולמות אירועים, מפעלים וישובים, ועד שירותי אבטחת אישים ברמה הגבוהה ביותר.

    אילו הסמכות ורשיונות מחזיקה החברה?

    החברה מחזיקה הסמכות, רשיונות ואישורים מטעם משרד התמ"ת, משרד הפנים, רשיון משטרת ישראל, כמו גם ביטוחי חברה ורשיון מפעל ראוי. כמו כן, לצוות מתקבלים מאבטחים אך ורק לאחר בדיקת רמת סיכון לארגון ועבר פלילי המתבצעת על-ידי גוף חיצוני.