השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

שירותי חברת שמירה 24 שעות

לא אחת קורה שאנחנו רוצים להרגיש מוגנים. אנחנו רוצים שמישהו ישמור עלינו, בין אם זה כי אנחנו מרגישים בסכנה ממשית ובין אם זה בגלל סיבות אחרות. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם עושים בקרוב אירוע ורוצים לאבטח אותו? אתם זקוקים אולי לשירותי אבטחת אישים? כך או כך, חשוב שתדעו: הכתובת הנכונה עבורכם היא חברת שמירה. בחברות שמירה המומחיות היא בדיוק זו – להגן על הלקוח. כל עוד תפנו אל חברה מקצועית שעובדת בתחום הזה כבר שנים ומביאה איתה ניסיון רב, אתם תראו שתצאו מרוצים. אתם מתלבטים לאיזו חברה כדאי להתקשר לצורך הזמנת שירות כזה? הכירו את חברת M24 – הבחירה הנכונה עבור כל מי שרוצה לישון בשקט ולהרגיש מוגן.

מתי כדאי לכם לפנות אל חברת שמירה

יש הרבה מקרים שבהם חברה בתחום השמירה יכולה להוות כתובת טובה. ראשית, אם אתם רוצים שיהיה שומר בכניסה לבניין המגורים שלכם, הרי שחברה יכולה לעזור לכם. שנית, יש עוד שלל מקרים שבהם חברה תהווה אופציה טובה, כמו למשל:

 

  • כאשר עושים אירוע פרטי בבית ורוצים לאבטח אותו
  • כאשר רוצים להגן באופן קבוע על משרד או בניין מגורים
  • כאשר יש צורך בשירותי אבטחת אישים

לכן, אם תוכלו להיעזר במי שבאמת אפשר לסמוך עליו בתחום האבטחה, למה לחשוב פעמיים?

חברה מובילה בתחום השמירה

חשוב מאוד לא רק להחליט שאתם פונים אל חברה, אלא גם לבחור אותה בקפידה. למרות שיש הרבה מאוד חברות שעוסקות בתחום השמירה והאבטחה בישראל, רק חלק מהן יכולות להעניק לכם שירות מוביל. לכן כדאי שתבדקו את הדברים ותראו מה באמת מציעים לכם. יש לברר האם לחברת השמירה יש את כל הרישיונות הנדרשים, עד כמה היא מקצועית והאם מדובר על חברה שיש לגביה המלצות. בנוסף, רצוי לברר גם כמה תשלמו על שירותי חברת השמירה שבה אתם בוחרים. במקרה של חברת M24 אתם תראו שתיהנו מכל העולמות: שירות ברמה מאוד גבוהה, מקצועיות וזמינות בכל עת. דרושים לכם פרטים נוספים? התקשרו למספר: 08-9470000 ותראו שלא תצטערו על כך בהמשך.

שתפו את הפוסט עם חברים





    עוד בנושא

    שאלות נפוצות

    מהן ההכשרות שעוברים המאבטחים?

    המאבטחים שלנו יוצאי יחידות קרביות לכל הפחות, ובמקרים מורכבים יותר גם יוצאי קורס לוט"ר ויוצאי יחידת אבטחת האישים של השב"כ. בנוסף לכל אנו מקפידים כי הצוות שלנו יעבור מדי שנה מספר השתלמויות וקורסי ריענון בסטנדרט הגבוה ביותר ובהתאם לנהלים המוקפדים אותם קובע החוק במדינת ישראל.

    אילו שרותים אתם נותנים?

    אנו מעניקים מגוון רחב של שירותי אבטחה – מאבטחת מקומות כמו בתי ספר, גנים, אולמות אירועים, מפעלים וישובים, ועד שירותי אבטחת אישים ברמה הגבוהה ביותר.

    אילו הסמכות ורשיונות מחזיקה החברה?

    החברה מחזיקה הסמכות, רשיונות ואישורים מטעם משרד התמ"ת, משרד הפנים, רשיון משטרת ישראל, כמו גם ביטוחי חברה ורשיון מפעל ראוי. כמו כן, לצוות מתקבלים מאבטחים אך ורק לאחר בדיקת רמת סיכון לארגון ועבר פלילי המתבצעת על-ידי גוף חיצוני.